L’oreal Super Liner, Duo Precision

27 apr

20120426-141001.jpg

Vandaag een review over de nieuwe vloeibare eyeliner die ik laatst kocht in de hoop om mijn favoriete L’ancome artliner (zie de afbeelding hieronder) te vervangen. Dit is echt mijn holy grail wat betreft zwarte vloeibare eyeliner. Hij gaat lang mee, de punt droogt niet uit en hij brengt precies aan en blijft de hele dag muurvast zitten en is toch makkelijk te verwijderen.

20120426-141504.jpg

Het grote nadeel aan deze eyeliner is de prijs, 35,- Euro voor 1,4 ML. Dat vind ik, ondanks dat hij zijn geld waard is toch veel voor een eyeliner. Ik zag in de drogisterij dat L’oreal dus een vergelijkbare eyeliner heeft voor een veel kleiner prijsje. Ben jij benieuwd of deze in de buurt komt lees dan snel verder!

20120426-141024.jpg

De verpakking ziet er prima uit, helaas weer die vervelende stickers van de Kruidvat. De dop draai je er gemakkelijk vanaf en hij ligt prettig in de hand. Hieronder zie je het puntje, bijna identiek aan die van L’ancome, deze is iets dikker aan het einde maar dat scheelt niet veel. Ik vind hem iets dikker van structuur maar zeker zo fijn! Ik ben heel blij dat ik deze eyeliner heb ontdekt want het scheelt namelijk best veel in prijs! Deze is namelijk maar 11,99 EUR. Dat is 1/3 van de prijs! Ik kan op de verpakking van L’oreal niet ontdekken hoeveel erin zit dus ik ben benieuwd hoe lang deze mee gaat. Tot nu toe ben ik erg enthousiast!

20120426-141033.jpg

20120426-141041.jpg

Hij zet zowel dunne als bredere lijntjes, dit hangt af van hoe je het vilten tipje gebruikt, smalle of bredere kant, erg handig! Verder blijft hij de hele dag goed zitten en is gemakkelijk te verwijderen met oog make-up remover. Hij is niet waterproof, maar de pigmentatie is super zwart, precies waar ik van hou. En deze eyeliner overleeft best een regenbuitje.

Wat is jouw favoriete eyeliner? Liefs x

7 Reacties to “L’oreal Super Liner, Duo Precision”

  1. sarahdiiamonds 27 april 2012 bij 14:53 #

    Ziet er een goede liner uit, die van lancome heb ik ook, maar man zo duur.. denk niet dak ik daar een tweede van koop er zijn genoeg goedkopere dupes 🙂

  2. Lotte 27 april 2012 bij 16:16 #

    Klinkt goed!

  3. Michelle 27 april 2012 bij 19:49 #

    Fijn dat je een goedkopere gevonden hebt! Ik gebruik zelf altijd gelliner van MAC, en ben hier ook zo tevreden mee! Die kost ongeveer 17 euro maar ik doe er denk ik wel bijna een jaar mee! En hij blijft ook ontzettend goed zitten, ik ga er zelfs mee zwemmen!

    • cosmeticfanatic 28 april 2012 bij 09:13 #

      Ook een goede tip, dat gebruik ik te weinig omdat ik dat met een kwastje moet doen en dat kost me wat meer tijd in de ochtend dan vloeibare. Ik moet gelliner maar eens wat vaker gebruiken!

  4. cuteasacupcakeblog 28 april 2012 bij 18:39 #

    Ik gebruik ook gelliner en ben daar eigenlijk wel heel tevreden mee. Ik heb die van essence en vind dat die heel goed dekt. Maar het is inderdaad wel zo dat het veel tijd vraagt met dat borsteltje. Je moet het bovendien ook altijd proper maken, anders wordt het helemaal hard. Misschien dat ik deze maar eens moet gaan halen voor als ik snel moet zijn 😉

Laat gerust een reactie achter :-)