L’oreal Color Riche

26 Apr

20120426-132019.jpg

Vandaag wil ik jullie een kleur laten zien uit de nieuwe nagellak collectie van L’oreal, de Color Riche lijn. Deze kleine flesjes zijn er in veel mooie en vrolijke kleuren maar ook een aantal bijzondere. Eentje die mij gelijk in het oog sprong was nummer 805, Mysterious Icon. Een paars bruin brons achtige kleur met fijne gouden shimmers. Kijk je mee?

20120426-132312.jpg

20120426-132320.jpg

In het flesje ziet hij er al prachtig uit. Maar daar komt wel het eerste nadeel wat mij betreft om de hoek kijken het flesje. Hoe zal ik het zeggen, ik vind het een beetje goedkoop ogen. Ze hebben een sticker op de gouden dop gedaan, dit was mooier geweest als het gedrukt was of weggelaten. Dit vind ik erg jammer. Daarnaast zat mijn flesje onder de stickers van het Kruidvat, ik heb daar altijd zo’n hekel aan want je krijgt ze er met geen mogelijkheid af. Maar goed het gaat natuurlijk om de inhoud en die is erg fijn!

20120426-132327.jpg

De nagellak glanst echt prachtig en dekt in 1 laag, dat is fijn! Het kwastje is wat breder en platter dan de meeste applicators maar lakt prettig alleen op mijn pink had ik wat meer voorzichtigheid nodig omdat die natuurlijk wat kleiner is als de rest van je nagels. De houdbaarheid van de nagellak is prima, met een topcoat blijft hij bij mij 4 dagen probleemloos zitten.

20120426-132341.jpg

20120426-132349.jpg

Ik vind voor de hoeveelheid die je krijgt deze nagellak best duur, namelijk 15 ml voor 5,99 EUR. Ik was dan ook blij dat ik deze heb meegenomen tijdens de 1+1 gratis actie van de Kruidvat. Ik zou deze nagellak zeker nog een keer kopen maar wel als er een aanbieding is. Ik denk namelijk dat er voor een lagere prijs net zulke leuke kleurtjes te vinden zijn in de drogisterij.

Wat vind jij van de prijs/hoeveelheid verhouding? Liefs en tot de volgende post!

4 Reacties to “L’oreal Color Riche”

  1. amyandnickyblog 26 april 2012 bij 14:49 #

    Die shimmers, waaaauw! Zelf heb ik nog geen Color Riche lakjes maar ik ben er wel van plan om er een paar te halen. Ik koop zelf regelmatig OPI en China Glaze lakjes dus dan vind ik dit best nog wel een fijn prijsje.

  2. Simone 26 april 2012 bij 19:50 #

    Mooi

  3. BeautyGlitter 27 april 2012 bij 17:14 #

    Wauw prachtig lakje!

Laat gerust een reactie achter :-)

