Long Time No See

1 mrt

Hallo allemaal,

Het is even geleden, ik had na mijn vakantie geen tijd om elke dag een post te schrijven, dan schrijf je even niets, en voor je het weet is er bijna een jaar voorbij. Shame on me! Om eerlijk te zijn heb ik  besloten om niet elke dag te posten, deze dagelijkse druk haalde bij mij de enthousiasme van het bloggen een beetje weg. Ik probeer zeker twee a drie keer per week een berichtje te plaatsen.  Soms zal dat iets vaker zijn maar ook wel eens wat minder. Hierdoor heb ik geen druk om elke dag iets online te zetten, en kan ik extra aandacht besteden aan de posts waar ik inspiratie voor heb, en die ik dolgraag met jullie wil delen. Ik heb natuurlijk niet stil gezeten en heb veel leuke ideeën. Ik denk dat kwaliteit boven kwantiteit gaat en ik plaats liever elke week twee berichten dan dagelijks een berichtje wat ik uiteindelijk niet kan volhouden. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.

Om jullie een preview te geven wat er zoal aankomt:

– Nieuwe update dagelijks make-up bakje

– Shoplog

– Nieuwe haar producten en routine

Zondag probeer ik de eerste post te plaatsen 🙂

Liefs!

2 Reacties to “Long Time No See”

  1. Lotte 4 maart 2013 bij 14:56 #

    Leuk! Ik ben erg benieuwd! 🙂

  2. Eline - RE-Love 8 maart 2013 bij 13:26 #

    Fijn dat je die beslissing hebt kunnen maken voor jezelf. De druk die je kan voelen, is inderdaad niet fijn en dan zie je snel de lol er niet meer van in. Terwijl het inderdaad zo fijn is om te schrijven over iets waar je zelf echt enthousiast over bent, dan kan ik zelf ook echt trots zijn op het resultaat! Zo beetje lang verhaal 🙂

    Ik hou je in de gaten Roos 🙂

    Liefs,
    Eline

Laat gerust een reactie achter :-)