Face of the day

29 apr

Spannend, vandaag een foto van een simpele look die ik afgelopen week droeg. Ik vind het nog wel een beetje spannend om met mijn gezicht op internet te staan, maar vind het wel leuk om aan jullie te laten zien. Kijk verder als je nieuwsgierig bent! Ik maakte deze look met mijn Inglot palette.

20120426-153628.jpg

En hieronder een close-up van mijn ooglook.

20120426-153634.jpg

Ik draag hier op mijn gezicht:
– Rimmel Wake Me Up Foundation
– Sleek blush in Suede
– MAC studio sculpt concealer
– Wenkbrauw potlood van de Hema
– Inglot oogschaduw
– L’oreal eyeliner
– Diorshow mascara

Ik bracht als eerste een lichtpaarse matte oogschaduw aan op het bewegend ooglid met een platte oogschaduw kwast. Vervolgens een donkere taupe/bruine shimmery kleur in mijn crease met een fluffy blending kwast (MAC 217) en op het wenkbrauwbot en binnenste ooghoek heb ik een lichte perzik kleurige highlighter gebruikt.

Ik gebruikte de meest linke kleur van de bovenste rij als hightlighter, die kleur ernaast als kleur voor mijn gehele ooglid en de vierde kleur uit die rij in mijn crease.

20120426-154049.jpg

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel, willen jullie in de toekomst vaker van dit soort artikelen zien, laat dit dan weten in de comments! Liefs xx

10 Reacties to “Face of the day”

  1. jessy125 29 april 2012 bij 09:04 #

    ziet er erg mooi uit!

  2. begirlish 29 april 2012 bij 12:32 #

    Mooie ooglook hoor, lekker nude (:

  3. Louna Beauty 29 april 2012 bij 13:45 #

    Erg leukkk 🙂 ..Lekker blijven doen hoor. Hartstikke leuk 🙂 hihi

  4. Ilona 14 mei 2012 bij 22:08 #

    Ziet er mooi uit hoor! Welke kleuren heb je precies gebruikt? Weet je dat zo? Ik heb inmiddels al veeeeeel kleurtjes van Inglot. Geweldig merk wat oogschaduw betreft. Ik heb nu ook een blush palette aangeschaft. Werkt ook fijn!

  5. Nicole 24 mei 2012 bij 19:52 #

    Mooi, dat palette van Inglot. Mooie combinatie 🙂

  6. Kimberley (@Sweetbeautylife) 2 juni 2012 bij 19:40 #

    Mooie look! Ik heb nog nooit Inglot gebruikt maar ik hoor steeds vaker erg positieve verhalen erover. 🙂

  7. Liliane 6 juni 2012 bij 12:24 #

    Ik vind het een mooie look! Subtiel maar pretty!

  8. Chantal 14 juni 2012 bij 14:41 #

    Erg mooi, heel rustig!

Laat gerust een reactie achter :-)