Dove anti-klit & care spray

25 Apr

20120425-144529.jpg

Afgelopen week was ik in de kruidvat om wat kleine varianten van deodorant en douchegel te halen voor de vakantie. Er was en actie bij twee Dove producten mocht je gratis snoep scheppen, aangezien ik toch al één Dove product in m’n mandje had liggen kon er nog wel iets bij. En mijn vriendje wilde de snoepjes wel! Ik heb een tijdje geleden de deep conditioner (tube) gebruikt en was daar erg tevreden over. In dezelfde lijn hadden ze ook een anti-klit en care spray en hier was ik wel benieuwd naar. Voor €4,59 nam ik deze spray mee, lees verder voor mijn bevindingen.

20120425-144616.jpg

De spray zit in een flacon van stevig plastic met spuitsysteem. Lekker hygiënisch en ziet er goed uit. De spray bestaat uit twee fase’s en je moet daarom goed schudden voor je hem gebruikt. Ik spray het op het onderste gedeelte van mijn haren op de dagen dat ik mijn haar niet was. De spray verzorgt mijn haren en neemt de pluizigheid weg en haalt de klitten er gemakkelijk uit. Heerlijk voor mijn lange haar. Ik vind het een prettige spray want je haar voelt lekker zacht en maakt het niet vettig. op de achterkant van de fles staat alles duidelijk uitgelegd, fijn!

20120425-154956.jpg

Gebruik jij ook een dergelijke spray?

Liefs xx

2 Reacties to “Dove anti-klit & care spray”

  1. Laura 25 april 2012 bij 18:29 #

    Ziet er fijn uit!

  2. Deborah 26 april 2012 bij 20:15 #

    lijkt me erg fijn!

Laat gerust een reactie achter :-)

