China Glaze: Fast Track

24 Apr

20120422-221528.jpg

Vandaag de swatches van een nieuwe favoriete nagellak.

Deze lichtbeige nagellak met fijne gouden shimmers komt uit The Hunger Games collectie van China Glaze. Alle kleuren zijn geïnspireerd uit de districten in de film. Ik ben zelf naar de film geweest en ik vond het een hele spannende en leuke film, hij is wel erg gehyped maar hij viel me zeker niet tegen!

20120422-222731.jpg

20120422-222744.jpg

20120422-222749.jpg

Er zitten veel leuke lakjes in deze collectie maar Fast Track sprak me het meeste aan en besloot om deze te nemen, ik vind het echt een mooie nude kleur die geschikt is voor zomer en winter. Ik vind het ‘pretty’ dat je de gouden shimmers zo goed ziet. Vaak ziet de lak in het potje er heel shimmery uit en valt het op je nagels tegen gelukkig is dat bij dit kleurtje niet het geval. Hieronder zie je de swatches.

20120422-221537.jpg

Ben jij ook naar The Hunger Games geweest en wat vond je ervan? Liefs xx.

8 Reacties to “China Glaze: Fast Track”

  1. joycelysanne 24 april 2012 bij 15:37 #

    wauw, mooi lakje! ik ben zelf nog niet naar the hunger games geweest, maar ik wil wel snel gaan!

  2. Louna Beauty 24 april 2012 bij 15:39 #

    oelalala🙂 heb hem ook 😀

  3. Maya 24 april 2012 bij 23:51 #

    Mooie kleur! NICE! ik heb de hunger games niet gezien, staat wel op mijn “to do ” list😉

  4. Amy 25 april 2012 bij 09:15 #

    Mooi kleurtje! Ben nog niet naar de film geweest, toch misschien maar eens gaan dan.
    Leuke blog heb je trouwens, ik volg je!🙂
    http://www.foreverrr-believer.blogspot.com

    • cosmeticfanatic 25 april 2012 bij 12:07 #

      Dankjewel🙂 en leuk dat je me volgt! De film is lekker spannend en heeft ook humor dus als je daar van houdt dan zou ik zeker gaan.

  5. amyandnickyblog 25 april 2012 bij 14:41 #

    Ik heb de film zelf nog niet gezien maar ben het zeker en vast wel eens van plan. Al ben ik toch meer een boekenmens, dus ik denk dat ik eerst de boeken ga lezen en daarna de film pas wil zien.

  6. Mariel 25 april 2012 bij 18:45 #

    Heel mooi kleurtje!

Laat gerust een reactie achter :-)

