Batiste: Droogshampoo XXL Volume

23 Apr

20120422-213516.jpg

Ik gebruik al enkele jaren de droogshampoo van Kruidvat eigen merk, lekker goedkoop en effectief. Het enige nadeel aan dit product vind ik dat je soms een witte waas over je haar blijft zien en de geur is een beetje mannelijk. Ik besloot daarom de droogshampoo van Batiste eens te proberen, deze was nieuw in het assortiment bij mijn Kruidvat.

20120422-213634.jpg

Deze droogshampoo belooft je haar te ontdoen van zijn vettigheid en je haar flink wat volume te geven. Je dient de fles eerst goed te schudden en vervolgens vanaf een afstandje met een enkele spray op de vette gedeeltes bij je haarwortels aan te brengen.

20120422-213646.jpg

20120422-213654.jpg

Op de plaatjes achterop de fles staat duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is. Nadat je de droogshampoo hebt aangebracht kan je met je vingers (kan ook met kam of borstel) de droogshampoo in het haar veredelen. Bij mij werkt de truc met de vingers het beste voor het meeste volume. Doordat je de droogshampoo dicht bij je hoofdhuid/haarwortels kan verdelen wordt het daar stroef en creëer je veel volume! Ik vind deze droogshampoo echt een uitkomst, je hebt maar weinig nodig, ik gebruik het vaak op de dag na het wassen en mijn haar blijft vrij van vette zones en heeft wat extra volume. Qua volume effect doet het bijna niet onder voor de volume poeders die er te krijgen zijn. Deze fles kost €5,49 en je krijgt 200ml. Hij is wel iets duurder dan die van de Kruidvat maar deze gaat veel minder snel leeg doordat je minder nodig hebt en de witte waas blijft ook achterwege.

Tot de volgende post, liefs xx.

14 Reacties to “Batiste: Droogshampoo XXL Volume”

  1. begirlish 23 april 2012 bij 14:58 #

    Handig! Ik ben nog opzoek naar een droogshampoo

  2. BeautyGlitter 23 april 2012 bij 17:48 #

    Ik was altijd al benieuwd naar deze droogshampoo ! Nu ga ik hem zeker halen =)

  3. Laura 23 april 2012 bij 18:47 #

    Lijkt me een fijne droogshampoo!
    ik volg je trouwens via bloglovin, volg je me terug? xx

  4. laralaurentia 23 april 2012 bij 20:28 #

    Deze kende ik nog niet! Ziet er wel goed uit.

  5. Cute as a Cupcake blog 24 april 2012 bij 11:39 #

    Deze post komt echt op het juiste moment! Ik was al een tijdje aan het denken om ook eens een droogshampoo te proberen, omdat mijn haar soms de dag na het wassen al een beetje vettig voelt, vooral als er veel wind ofzo was en ik had ook ergens op internet gelezen dat droogshampoo zelfs gezond was voor je haar, omdat je niet te vaak mag wassen met shampoo.
    Nu ga ik deze zeker eens uitproberen! Mijn haar is je heel dankbaar😉

    • cosmeticfanatic 24 april 2012 bij 12:29 #

      Graag gedaan🙂 droogshampoo is echt perfect om het te vaak wassen van je haar te vermijden als je alleen op bepaalde gedeeltes vettig haar hebt (voorkant/pony).

      • cuteasacupcakeblog 25 april 2012 bij 19:10 #

        Ja, ik heb een frou en omdat ik die altijd goed wil leggen, wordt die sneller vettig. Dit lijkt mij dus ideaal🙂

  6. joycelysanne 24 april 2012 bij 15:39 #

    ik heb die van het kruidvat, maar die vind ik eigenlijk niet zo fijn. Dit lijkt me een goed alternatief=)

  7. Barbara 24 april 2012 bij 15:54 #

    Ik vind die Batiste droogshampoo’s echt top! Ze ruiken lekker, werken goed en zijn gelukkig niet ál te duur. Heb laatst de bruine variant gebruikt en die is geweldig als je bruin haar hebt! Deze XXL ken ik nog niet, maar klinkt ook goed….

    • cosmeticfanatic 24 april 2012 bij 17:42 #

      Mijn zus gebruikt ook de bruine als je brunette bent is dat een topper! Ik ben blond dus voor mij is deze beter🙂

  8. Martine 9 mei 2012 bij 01:26 #

    Batiste droogshampoo is echt geweldig voor dun haar. Met een paar sprays heb je zo een glamoureus kapsel met geweldige volume. Veel beter dan al die andere zogenaamde volume-producten voor je haar. Het is zonder problemen met water uit te wassen. Ik was mn haar zelfs niet eens meer met gewone shampoo omdat je kan merken dat dat echt slecht is voor je haar. Batiste droogshampoo ruikt ook onwijs lekker. Dat vinden vooral mannen ! Echt het is beter dan Axe ! Onweerstaanbaar ! En te koop bij het Kruidvat nu !

  9. Isabelle 11 mei 2012 bij 21:50 #

    Super! Dankje voor de tip🙂 Deze ga ik ook halen.

  10. Ilona 14 mei 2012 bij 22:39 #

    Ik heb die van kruidvat ooit gekocht, maar bevalt me eigenlijk helemaal niet. Toch maar even naar Batiste kijken dan!

Laat gerust een reactie achter :-)

