O.P.I. Gouda Gouda Two Shoes

21 Apr

Vandaag de swatches van het eerste O.P.I. lakje uit mijn bestelling die jullie laatst voorbij hebben zien komen in een artikel. Het weer is de laatste tijd niet echt om over naar huis te schrijven dus ik was toe aan een wat neutraler kleurtje. Gouda Gouda Two Shoes leek me ideaal om uit te proberen. Hieronder de foto’s!

Het is een oud roze peachy kleurtje met fijne gouden koperachtige shimmers. Deze zijn in het daglicht moeilijk vast te leggen maar op de foto hieronder met flits zijn ze goed te zien.

OPI lakt altijd prettig en dekt in twee dunne laagjes, de houdbaarheid is erg goed 4 à 5 dagen zonder chippen. Ik vind het een mooie kleur als je voor een niet opvallende manicure wil gaan, perfect voor kantoor of nette gelegenheden. Hij valt voor mij in de categorie donkere nude tinten. Ik bestelde dit lakje bij http://www.transdesign.com in Nederland kost een lakje van OPI €11,95 en is onder andere te koop bij Sephora.

Wat is jouw favoriete nude kleurige nagellak? en welke swatches willen jullie graag nog meer zien?

Liefs en tot de volgende post. Xx

4 Reacties to “O.P.I. Gouda Gouda Two Shoes”

  1. teddlicious 23 april 2012 bij 12:56 #

    Mooi kleurtje zeg!

  2. Mariel 23 april 2012 bij 20:34 #

    Mooi lakje!

  3. Ilona 14 mei 2012 bij 22:48 #

    Mooi kleurtje. Ik heb Vamsterdam, I have a herring problem en Dutch ya nogwat.

Laat gerust een reactie achter :-)

