Shoplog 1+1 gratis Kruidvat

20 Apr

20120420-112522.jpg

Vandaag nog een extra artikel om het een beetje goed te maken van afgelopen week niet gepost te hebben. Mijn lieve vriendje zag vorige week donderdagavond op de televisie dat er bij het Kruidvat een actie van 1+1 gratis op alle make-up kwam. Dat kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan, ik moest die volgende ochtend toch vroeg naar het gemeentehuis voor mijn paspoort dus ik was wat eerder opgestaan om even langs het Kruidvat te gaan. Onder het motto hoe eerder ik er ben des te meer ze nog hebben. Nou ik was de eerste die ochtend, ik had eigenlijk verwacht dat het storm zou lopen maar de medewerkster vertelde mij dat de actie ook pas die avond van te voren was aangekondigd. Zijn jullie benieuwd wat ik gescoord heb?

Ik besloot vooral voor de wat duurdere producten te gaan qua drogisterij merken, meestal vind ik zo’n product te duur maar nu is het natuurlijk aantrekkelijk om het toch eens uit te proberen. Ik was al een tijdje aan het asen op de L’oreal Rouge Caresse lipsticks maar vond €14,99 voor een lipstick toch best prijzig, ter vergelijking voor €18,00 heb je een MAC lipstick. Met deze actie besloot ik mezelf daarom eens te trakteren.

20120420-110246.jpg

Ik kocht een vloeibare eyeliner, drie lipsticks en twee nagellakjes!

20120420-110332.jpg

Ik ben heel erg benieuwd naar deze zwarte eyeliner, ik gebruik al enkele jaren de artliner van Lancôme maar die is aardig aan de prijs dus hopelijk bevalt deze mij net zo goed!

20120420-110611.jpg

Ik kocht drie Rouge Caresse lipsticks in de kleuren: Dating Coral, Cheeky Magenta en Rebel Red. Ik kan al verklappen dat ik echt fan ben van deze lipsticks en ze de €14,99 zeker waard zijn. Toch ben ik blij dat ik ze met de korting heb kunnen aanschaffen, scheelt weer wat🙂

20120420-110912.jpg

L’oréal Color Riche Le Vernis 805 Mysterious Icon.

20120420-111121.jpg

Essence special effect topper in Copper’ize me.

20120420-111309.jpg

Kijk dit zijn de leukere bonnetjes! Heb jij ook mooie producten gescoord tijdens de 1+1 actie van het Kruidvat? En van welke producten willen jullie graag een review zien?

Liefden tot de volgende post!

2 Reacties to “Shoplog 1+1 gratis Kruidvat”

  1. joycelysanne 20 april 2012 bij 16:08 #

    die lipstick zijn erg mooi!

  2. BeautyGlitter 20 april 2012 bij 17:09 #

    Leuke aankopen! =)

Laat gerust een reactie achter :-)

