Review: Rexona Biorythm

20 Apr

Ik heb de afgelopen tijd een aantal deodoranten geprobeerd ik gebruikte eerst altijd een deo van Bourjois maar op lange of drukke dagen merkte ik dat deze me toch niet genoeg bescherming gaf. Ik voel mezelf nogal ongemakkelijk als ik merk dat ik een beetje door mijn deodorant zweet en ben bang dat mensen in mijn omgeving dit misschien ruiken, ook al is het een klein beetje, het liefst ben ik de hele dag oksel droog en fris! Sinds kort heb ik een deodorant gevonden waar ik erg tevreden over ben en wil die graag met jullie delen.

Het is de Rexona biorythm ultra dry. Er zit geen alcohol in dit vind ik altijd belangrijk want dit prikt nogal wanneer je oksels net geschoren zijn. Verder is de geur zacht en vrij neutraal en slaat niet op je luchtwegen.

Hij belooft je 48 uur lang te beschermen nu weet ik niet of dit ook daadwerkelijk is, aangezien ik me elke dag douche maar de hele dag ben ik in ieder geval vrij van geurtjes of zweet. Ik kan je deze dan ook zeker aanraden. De verpakking is prima, met een handige dop.  Ik vind het altijd vervelend als een doe een dopje heeft dat raak ik altijd kwijt. Deze moet je eenmalig wat harder indrukken en vervolgens kan je makkelijk op het roze gedeelte drukken met je vinger om de deodorant op te doen.

Al met al, ben ik erg tevreden over deze deodorant en blijf ik voorlopig deze gebruiken. Welke deodorant gebruik jij?

 

 

2 Reacties to “Review: Rexona Biorythm”

  1. Serbolicious 20 april 2012 bij 13:09 #

    Ik ben gek op deze deo! Gebruik hem de afgelopen tijd alleen maar!

Laat gerust een reactie achter :-)

