New In: Transdesign bestelling

19 Apr

I love nail polish, ik kan er niets aan doen elke keer trekken nieuwe collecties via het internet mijn aandacht en mijn virtuele mandje zit vaak ineens vol met nieuwe lakjes. Zo ook afgelopen maand, lang moest ik wachten tot dit pakketje arriveerde.  Vorige week stond  dan ook gelukkig de postbode voor de deur met dit langverwachte pakketje! Kijken jullie mee?

Uitpakken blijft altijd een feestje, negen nieuwe sweathearts om aan de collectie toe te voegen!

Ik wilde graag een nieuwe basecoat die geen nagelverharder was, ik probeer geen formaldehyde meer te gebruiken op mijn nagels omdat mijn nagels na een tijdje dit gebruikt te hebben toch een beetje begonnen te scheuren terwijl ze wel hard waren. Ik was erg benieuwd naar Orly Bonder, deze laat een rubber achting laagje achter op je nagels, het voelt een klein beetje stroef. Dit zorgt ervoor dat de nagellak die je erna opbrengt zich beter hecht en zo langer op je nagels blijft zitten. Ik heb hem nu een aantal keer gebruikt en ik ben erg tevreden ik heb nu nog minder chips, alleen nog maar een beetje tipwear na een paar dagen. I like it a lot!

Wat ik erg prettig vind bij de Orly lakjes zijn de doppen die hebben een prettige grip waardoor het kwastje niet uit je handen glijdt tijdens het lakken. Dit zouden meer merken van mij mogen introduceren. Ik kocht vijf nieuwe O.P.I. lakjes vier van de Holland collectie en nog eentje uit een oudere collectie. Van links naar rechts: Pedal Faster Suzi, Goude Goude Two Shoes, Dutch’Ya Just Love OPI, Too Hot Pink To Hold ‘Em , I Have A Herring Problem.

Pedal Faster Suzi, een mooie lichtroze kleur met fijne zilveren shimmers.

Gouda Gouda Two Shoes, een bruin oranje achtig lakje met fijne gouden shimmers.

Dutch’Ya Just Love OPI een diepe paarse kleur met fijne gouden shimmer.

Too Hot Pink To Hold ‘Em, een felle roze kleur helaas komt hij op de foto een beetje rood over.

I Have A Herring Problem, een blauw grijze kleur met fijne zilveren shimmer. Ook bestelde ik nog drie China Glaze lakjes.

 

Uit de Hunger Games collectie: Fast Track, een lichtbruine kleur met gouden shimmers, erg pretty!

Uit de Prismatic collectie bestelde ik Ray-Diant, hier ben ik erg benieuwd naar dus swatches volgen snel.

En als laatste Flip Flop Fantasy, een neon peachy kleur. Ik ben de laatste tijd gek op deze kleur, ik ga over anderhalve week een weekje op vakantie naar Portugal en deze gaat zeker mee, perfect voor het zonnige weer. Zo veel foto’s maar ik ben erg blij met deze bestelling. Mochten jullie vragen hebben of verzoekjes voor swatches laat het me dan weten in de comments!

Liefs en tot de volgende post! x

 

 

 

 

10 Reacties to “New In: Transdesign bestelling”

  1. Mandy (@Nailgloss) 19 april 2012 bij 08:23 #

    Leuke bestelling

  2. Laura 19 april 2012 bij 12:40 #

    Super mooie lakjes ! xx
    ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin !
    volg je me terug? xx

  3. amyandnickyblog 19 april 2012 bij 13:05 #

    Wat een leuke bestelling heb je gedaan! Ik heb Flip Flop Fantasy ook al een tijd in huis en draag hem echt constant nu het stilaan weer warmer wordt.

  4. BeautyGlitter 19 april 2012 bij 15:08 #

    Hele leuke bestelling! Ik volg je nu ook met BL🙂

  5. Mariel 19 april 2012 bij 16:25 #

    Mooie lakjes heb je besteld, ik kende je blog nog niet, ik ga je volgen🙂

  6. Serbolicious 20 april 2012 bij 13:21 #

    Hele mooie kleurtjes! I love OPI

Laat gerust een reactie achter :-)

