Long time no see en Paassurprise!

17 Apr

De afgelopen week is mijn blog er bij ingeschoten (te volle agenda) iets wat ik heel erg jammer vind, ik miste het schrijven en aan de artikelen werken en natuurlijk de reacties. Gelukkig heb ik niet stilgezeten en ga ik vanaf vandaag weer van start. Ik probeer nu vooruit te schrijven zodat ik op dagen dat ik niet thuis ben niet in de knoei kom dat ik geen artikel kan plaatsen.

Ik heb de afgelopen weken wat nieuwe spulletjes gekocht en binnen gekregen dus hier komen snel updates over! Met pasen had mijn schoonmoeder een kadootje voor mij, ik was erg verrast want we zouden geen kado’s doen of iets dergelijks. Ze was in Amsterdam geweest en had iets gezien wat ze voor mij mee wilde nemen. Zijn jullie ook benieuwd naar deze paassurpise lees dan snel verder.

Het kwam allereerst in dit kleine schattige tasje:

Daaruit kwam dit schattige gele zakje met paasverrassing, een Ciaté paint pot. Ik was heel erg blij want ik heb nog geen enkel lakje van dit merk en was hier erg benieuwd naar. Ik bestel meestal mijn lakjes via Transdesign en daar verkopen ze niet dit merk. Gelukkig kon ik nu zo’n cute flesje met strikje aan mijn nagellak collectie toevoegen.

Ik heb de kleur cabaret (046) gekregen, een mooie dieppaarse kleur met een rode aubergine ondertoon erin. Hieronder de swatchfoto:

Ik vind de lak prettig lakken het kwastje heeft een prettig formaat en de lak is niet stroperig. Ik had twee laagjes nodig om de lak mooi gedekt aan te brengen. De lak blijft met een topcoat vier à vijf dagen chiploos zitten. Dit lakje kost 11,99 EUR, het is onder andere te bestellen via de webshop van Ciaté.

Tot de volgende post!

6 Reacties to “Long time no see en Paassurprise!”

  1. Roxanne 17 april 2012 bij 17:46 #

    Hey Roos,

    Leuke post en mooi lakje.
    Ik heb zelf ook nog niks van Ciaté, dus ik ben ook wel benieuwd!
    Zou leuk zijn als het je lukt wat regelmatiger te posten en meer te schrijven.. daar ga ik ook mijn best voor doen want komende tijd heb ik het aardig druk!

    Liefs, Roxanne

    • cosmeticfanatic 17 april 2012 bij 18:10 #

      Ik kan je Ciaté zeker aanraden, ja ik ben nu druk bezig met vooruit werken dus voorlopig elke dag weer een nieuwe post!

      • Roxanne 17 april 2012 bij 21:03 #

        Ik vraag me trouwens nog af of jij ook nog naar de party van mascha gaat zaterdag? Er zijn een aantal van afgelopen zaterdag die gaan, dus als jij ook gaat is het miss leuk om te meeten!

      • cosmeticfanatic 17 april 2012 bij 21:14 #

        Ik kan a.s. zaterdag helaas niet, ik moet werken😦 jullie heel veel plezier gewenst!

  2. Peggy Timmermans Visagie 17 april 2012 bij 19:53 #

    Een prachtige kleur! Me wants!

  3. joycelysanne 17 april 2012 bij 20:29 #

    wauw, die kleur is erg mooi! Ik kijk alvast uit naar je volgende posts!

Laat gerust een reactie achter :-)

