Nagellak Tag

7 Apr

De afgelopen tijd zie ik op verschillende blogs de nagellak tag voorbij komen, ik vond hem erg leuk en aangezien ik stiekem best een nailpolish addict ben kon ik deze niet aan me voorbij laten gaan. Hieronder beantwoord ik alle vragen!

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?

146 lakjes. Maar ik denk dat dit aantal blijft groeien. (As we speak: er is al een nieuwe bestelling onderweg.)

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Catrice. Het zijn hele fijne lakjes voor een mooie prijs.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Roze, blijft mijn favoriete kleur nagellak!

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Ik heb geen matte finishes, daar hou ik persoonlijk niet zo van.

5. Welke nagellak draag je het meest?

Tropical Temptation van Revlon, elke zomer weer is dit mijn favoriet. Kan altijd en past overal bij.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?

Een topcoat die bijna op is en te dik om nog te gebruiken, deze had ik gewoon weg moeten gooien maar op de een of andere manier slingert hij nog rond in mijn nagellak bak.

7. Gebruik je een basecoat?

Jazeker! Eerst gebruikte ik de nagelverharder van Herome, maar die vond ik iets te heftig ik gebruik nu de Nail Harderner Bamboo van Koh.

8. Gebruik je een topcoat?

Ja, ik zou niet zonder kunnen dit wondertje zorgt ervoor dat mijn nagellak zeker 4 a 5 dagen chiploos blijft zitten. Degene die ik het laatste jaar non stop gebruik is INM out the door.

9. Stempelen of uit de losse hand?

Losse hand met stripers of dotting tools. Stempelen is niet echt mijn ding.

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?

Glitters! De laatste maanden heb ik last van een glitterkick op mijn nagels.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Ja, je zal mij niet snel zonder nagellak zien. Ik word ook weleens de kameleon genoemd, elke keer als mensen mij zien dan heb ik een andere kleur op mijn nagels. Stiekem vind ik dat wel leuk😉

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Wonderbaarlijk genoeg nog geen enkele!

Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag, liefs en tot de volgende post!

11 Reacties to “Nagellak Tag”

  1. begirlish 7 april 2012 bij 13:37 #

    Leuke tag (:

  2. Lotte 7 april 2012 bij 20:07 #

    Leuk om te lezen! Dat probleem van: mijn stash blijft maar groeien herken ik!

  3. Peggy Timmermans Visagie 8 april 2012 bij 17:32 #

    146 lakjes??? Ik viel bijna van m’n stoel! Roze zie ik ook het liefst, enfin na paars dan toch🙂

  4. Maya 8 april 2012 bij 22:18 #

    wow 146! super veel! Ik vind dat Revlon lakje van jou erg mooi😀

  5. Malou 12 april 2012 bij 16:06 #

    Leuk om te lezen, en wat veel lakjes!

  6. sarahdiiamonds 13 april 2012 bij 20:18 #

    Leuke blog, ik volg je via bloglovin’🙂

  7. roxannevandelft 14 april 2012 bij 20:29 #

    Hey Roos!
    Wat een leuke site heb je! Lekker fris en rustig, mooi!
    Leuk je ontmoet te hebben vandaag🙂
    We maken snel een bloglovin account aan, dan kunnen we mekaar volgen!
    Xx

  8. Louna Beauty 15 april 2012 bij 22:36 #

    Hee meis, helemaal gesloopt na een lange dag gisteren. Heb lekker uitgeslapen! Leuk dat we elkaar al volgen op Twitter. Je hebt ook bloglovin zie ik .. leuk!! Ga meteen volgen natuurlijk. Leuk! Liefs Milou x

Laat gerust een reactie achter :-)

