MAC online te koop bij Douglas

6 Apr

Goed nieuws, wat ik graag met jullie wil delen! Ik kreeg vandaag een leden mail van de Douglas, met een leuk nieuwtje dat ze voortaan MAC make-up online verkopen, dus niet alleen in de counter in bepaalde filialen. Het voordeel van MAC producten bij de Douglas kopen is dat je kan sparen voor Beauties (punten). Bij elke euro die je besteedt ontvang je 5 Beauties, bij 1000 Beauties ontvang je een waardebon van 5 euro!

Ik vind dat je altijd heel goed geholpen wordt bij de Douglas als je ergens naar op zoek bent, zowel met geuren als bij de make-up of MAC counter. Als je al weet welk MAC product je nodig hebt dan kan je die gemakkelijk online bestellen zonder verzendkosten en het wordt binnen 24 uur geleverd.

Naast het sparen voor Beauties krijg je op bijna producten 10% korting met je Douglas kaart, MAC, Bobbi Brown en nog een paar andere  duurdere/luxere merken zijn uitgezonderd van de korting, je spaart echter wel voor de punten. Ik koop nu liever iets van MAC bij de Douglas aangezien ik dan voor punten spaar, en uiteindelijk kan je daar weer korting voor terug krijgen! Altijd als ik iets van make-up of verzorging nodig heb kijk ik eerst of ze het bij de Douglas hebben, dan spaar ik namelijk voor punten. Ze hebben namelijk ook Bourjois en L’oreal, hierop krijg je korting en je spaart, stiekem gaat het sparen dan best hard. Ben je fan van een bepaald merk, vroeger was ik echt Miss Dior, ik had niet super veel make-up en had me er ook nog niet zo in verdiept  maar had alles van Dior. Dit lijkt heel duur maar je doet super lang met deze producten. Vaak wachtte ik tot de Dior Weken, bij de Douglas staat een merk vaak een bepaalde periode centraal en krijg je 15% korting met je kaart in plaats van 10%, en meestal zit er nog een leuk miniatuur setje bij met samples van het merk. Hopelijk hebben jullie wat aan deze tips gehad. Mocht je nieuwsgierig zijn neem dan zeker een kijkje op http://www.douglas.nl

Vanmiddag komt er nog een gewoon artikel online, this one was just for sharing!

P.S. ze hebben nog veel producten uit de limited editions van MAC in de douglas online shop!

Laat gerust een reactie achter :-)

