Stash Flash: Blush

5 Apr

In dit artikel wil ik jullie een kijkje geven in mijn blush collectie. Er staan geen swatches bij mochten jullie bepaalde blushes zien waarvan je zegt daar zou ik graag een swatch of artikel over zien dan kan je dat in de comments laten weten. Ik vind dat ik een bescheiden collectie heb, ik koop ook niet heel vaak blushes omdat mijn bakje waar ze in zitten al bijna vol is, dus ik probeer er eerst wat op te maken voor ik een nieuwe koop. Al is dat best moeilijk want zo snel maak je een blush niet op. Ik ben wel heel blij met mijn collectie ik heb van alles wat en kan genoeg afwisselen. Bereid je voor op veel foto’s!

Ik bewaar ze in dit bakje, dit laatje gaat in een bekend houten ikea kastje waar ik de rest van mijn make-up opberg. Hij zit al erg vol, dus ik kan niet teveel meer bijkopen.

Hierboven zie je: Estee Lauder illuminating powder gelee, Dior in Rose Diamond nummer 001, Clinique in Precious Posy.

Dior, Diorshow powder in Catwalk Pink. In deze blush zit een sponsje waarmee je de blush aanbrengt. Fusion Beauty in de kleur Crave, Nars Orgasm.

Catrice in Peach Sorbet en Wet n Wild in Pearlescent Pink.

Sleek in Rose Gold, Kiko in Stylish Mandarin, Sleek de kleur Suede.

MAC in Optimistic Orange en rechts Florida. NYX in Hot Pink en rechts Red Cheeks.

Sephora blush (kleur onbekend), MAC Rose Quartz uit de Semi Precious collectie, en Make Up Store in de kleur Shimmer Dynasti. Mijn favorieten zijn die van de Make Up Store en Sleek die pak ik het meest.

Hoe groot is jouw blush collectie? Liefs en tot de volgende post!

8 Reacties to “Stash Flash: Blush”

  1. Zoë 5 april 2012 bij 20:34 #

    Leuke blog heb je! Ik volg je via bloglovin’🙂

  2. Malou 6 april 2012 bij 08:04 #

    Leuk om te zien🙂
    Ik ga je volgen!

  3. Carola 6 april 2012 bij 11:35 #

    Mooie stash heb je!

  4. Mandy (@Nailgloss) 6 april 2012 bij 16:12 #

    Wat een leuke en mooie stash!
    Ik ga je ook volgen!

  5. Eline 14 april 2012 bij 20:26 #

    Hee Roos! Wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op onze relove site, bedankt! Jouw site ziet er ook echt mooi uit! En wat een prachtige blushes🙂 Liefs, Eline

Laat gerust een reactie achter :-)

