Gold Fever!

4 Apr

In mijn shoplog van vorige week zagen jullie een Essence lakje voorbij komen die ik had gekocht, ik heb deze nog niet gedragen tot vandaag. Ik ben zo verrast door deze mooie glitterbom dat ik die graag met jullie wil delen!

Het gaat om een goud met rood glitterlakje van de Colour & Go lijn. Het is nummer 94, Gold Fever en is sinds de assortimentsvernieuwing in het Essence schap te vinden voor 1,29 euro. Dit lakje heeft wel drie laagjes nodig voordat hij echt mooi dekkend is, maar de laagjes drogen snel en zijn dun aan te brengen. Ik vind het lakje echt heel bijzonder, een donker gouden glitter die warm staat bij de meeste huidkleuren en er zitten kleine rode glittertjes in die het lakje een heel speels effect geven. Hieronder de swatches!

Ik had dit resultaat echt niet verwacht toen ik hem in het flesje zag bij aankoop, ik was bang dat hij te slecht zou dekken om hem als lak alleen te gebruiken, maar niets is minder waar! Wat is jouw favoriete glitterlak?

Liefs x

3 Reacties to “Gold Fever!”

  1. Laura 4 april 2012 bij 21:41 #

    WOW ! hij is super mooi , morgen direct naar de kruidvat ! xx

  2. Joyce 5 april 2012 bij 10:26 #

    Wauw, superleuk!

  3. trashfashionistasabine 5 april 2012 bij 23:03 #

    Wauw, mooi! Hij lijkt me ook echt heel mooi als je een beetje gebruind bent door de zon en dan op het strand. Oh wat kijk ik uit naar de zomervakantie…

Laat gerust een reactie achter :-)

