Favorieten: Maart

3 Apr

De maand maart is weer voorbij en vandaag wil ik jullie graag mijn favorieten van afgelopen maand laten zien. Sommige hebben jullie al langs kunnen zien komen in artikelen. 

Mijn favorieten van deze maand zijn:

  • Dior, healthy glow summer powder in de kleur 001 aurora. Deze gebruik ik als bronzer of blush met de zonnige dagen die we de afgelopen tijd hadden. Ik vind het heerlijk om met deze poeder mijn gezicht een beetje meer kleur te geven, hij geeft ook een heel subtiel glansje.
  • Nuxe SPF 30 voor je gezicht. Dit is een hele dunne lotion die met name geschikt is om voor je gezicht te gebruiken. Je kan dit mengen met je dagcrème of alleen gebruiken als crème. Ik meng hem graag met mijn crème of foundation zodat mijn gezicht elke dag voorzien is van SPF.
  • Rimmel wake me up foundation in de kleur 201 classic beige. Sinds ik deze heb gebruik ik geen andere foundation meer, ben er echt super tevreden over.
  • MAC lipstick viva glam gaga. Een mooie lichtroze lipstick met een subtiele glans
  • Catrice lipstick in the nuder the better.
  • Essence season of extremes nagellak duo in de kleur 01: It’s two bright. Ik ben met name gek op de gele topcoat die heeft zo’n mooie shimmer. Ik gebruik hem bijna over ieder lakje wat ik de laatste tijd draag.
  • NYX slide on pencil in de kleur brown perfection. Een hele fijne donkerbruine eyeliner die de hele dag muurvast blijft zitten.
  • Sleek blush in de kleur Rose Gold. Deze blush is echt perfect met dit weer, wat een mooie kleur en shimmer zit er in deze blush.
  • Make Up Store microshadow in de kleur muffin. Deze highlight oogschaduw is de laatste tijd echt mijn favoriet ik zoek elke keer naar dit kleurtje om onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoeken te gebruiken.
  • Catrice eye aquarelle chalk uit de FEmale collectie, ik ben met name gek op dit bruine kleurtje. Ik gebruik hem graag op mijn ooglid met het NYX pencil als eyeliner en de kleur muffin van hierboven als highlighter. Echt een makkelijke en draagbare look voor elke dag.
  • The Body Shop, Vitamine E oogcrème. Ik vind dit echt een heerlijke crème voor op mijn ogen zowel voor in de ochtend als avond. Hij trekt snel in en prikt niet.

Hieronder nog wat swatches en foto’s van de producten:

Van links naar rechts: Rose gold, Muffin, Dior nude glow powder.

Van links naar rechts: MAC viva glam gaga, Catrice The nuder The better.

De gele effect topcoat can Essence over Essie’s Tour de Finance.

Wat zijn jouw favorieten van maart? Liefs xx

Eén reactie to “Favorieten: Maart”

  1. Lotte 4 april 2012 bij 16:34 #

    Leuke favorieten!

Laat gerust een reactie achter :-)

