Essie: Tour de finance

2 apr

Vandaag een een nagellak swatch van het Essie lakje Tour de finance uit de Navigate Her collectie. Een tijdje geleden liet ik al een ander kleurtje uit deze collectie aan jullie zien.

Vandaag is het roze kleurtje aan de beurt. Tour de finance (helemaal rechts op bovenstaande foto).

 

Ik vind het een mooie fuchsia roze kleur met een beetje een blauwe ondertoon. Er zit een hele mooie glans in de kleur. Dit kleurtje is nu ook te koop bij de Etos in het Essie schap voor 9,99 euro. Het lakje dekt in twee laagjes en blijft lang zitten zonder te chippen. Ik heb over deze nagellak voor het eerst de express dry spray van Essence geprobeerd die ik vrijdag gekocht had. Tot nu toe ben ik erg enthousiast maar ik wil hem nog wat vaker uitproberen om er een goed oordeel over te geven.

Wat is jouw favoriete nagellak merk? Liefs en tot de volgende post!

3 Reacties to “Essie: Tour de finance”

  1. amyandnickyblog 3 april 2012 bij 12:58 #

    Wat een leuk lakje! Echt zo’n typisch zomerlakje dat je gewoon MOET hebben, love it!

  2. WeLoveImperfection 3 april 2012 bij 14:54 #

    ZIet er leuk uit!
    xoxo

  3. Mariel 3 april 2012 bij 19:53 #

    Mooi zomer lakje!

Laat gerust een reactie achter :-)