Inglot palette

1 Apr

Een halfjaar geleden heb ik tijdens een dagje winkelen in Amsterdam een bezoekje gebracht aan de Inglot winkel in de van Baerlestraat. Ik heb al meerdere producten van dit merk en wilde graag een oogschaduw palette. Bij inglot hebben ze het freedom system, je kan zelf de grote van het palette kiezen en je eigen kleuren. De oogschaduw tinnetjes zijn allemaal magnetisch dus je kan deze er makkelijk inzetten. Ook is het dekseltje magnetisch deze schuift er dus makkelijk vanaf en je kan zelfs meerdere palettes op elkaar klikken. Ze hadden alleen nog maar de palettes van twee en tien kleurtjes, dus ja ik moest wel voor een tien gaan. Hieronder de foto’s!

20120401-153822.jpg

20120401-153852.jpg

20120401-153917.jpg

20120401-153943.jpg

20120401-154043.jpg

20120401-154017.jpg

De swatches zijn gemaakt van boven naar onder beginnend links op het palette. De structuur van Inglot oogschaduws vind ik samen met die van Urban Decay de fijnste die er zijn. Ze zijn heerlijk romig en zacht en blenden zo gemakkelijk. Ze zijn ook niet poederig dus weinig last van fall out. Ik gebruik dit palette erg vaak en heb er heel veel plezier van. Er zitten kleurtjes bij voor een draagbare en zwaardere ooglook. Ideaal om mee te nemen op vakantie! Dit palette kost €60,-, omgerekend 6€ per kleur dat vind ik echt niet duur. Helaas weet ik niet de nummers van de kleuren die staan onderop de tinnetjes en zijn er lastig uit te halen. Ik kan je een palette van Inglot zeker aanraden!

Liefs en tot de volgende post!

3 Reacties to “Inglot palette”

  1. Sheela 2 april 2012 bij 10:37 #

    Ziet er goed uit🙂 x

  2. WeLoveImperfection 2 april 2012 bij 11:22 #

    Prachtig!
    xoxo

  3. Lotte 2 april 2012 bij 17:59 #

    Wauw, mooi pallet!

Laat gerust een reactie achter :-)

