Return of space cowboys

31 Mrt

Vandaag een artikel over een nieuwe combinatie die ik heb gemaakt met de effect top coat van Catrice, Return of space cowboys. Ik gebruikte allereerst een kobaltblauwe kleur als basis. Deze is van Kiko helaas is dit merk niet te koop in Nederland maar deze kleur is bij de Essence color en go lakjes ook te vinden.

20120331-203939.jpg

En hieronder de foto’s met de effect top coat erover.

20120331-204059.jpg

20120331-204133.jpg

Ik was in het eerste artikel met swatches van de effect top coats collectie het minst enthousiast over deze variant maar ik ben na deze combinatie helemaal bijgedraaid. Ik had gewoon een verkeerde basiskleur gekozen bij het swatchen. Als je kijkt naar de effect top coat zit er paars en blauw in over deze kleuren staat hij geweldig! Sorry dat dit artikel zo laat online staat, had een erg druk begin van het weekend, morgen komen er als het goed is twee artikelen online, so stay tuned!

Liefs.

Laat gerust een reactie achter :-)

