Nouvelle vague & Godfather of pearl

28 Mrt

De laatste weken heb ik nogal wat nieuwe lakjes gekocht door de nieuwe limited editions van Catrice en Essence. Ik ben eens rustig op zoek gegaan naar leuke combinaties met de nieuwe Catrice Million Styles lakjes, en ik denk dat ik een mooie gevonden heb en die wil ik graag met jullie delen. Aangezien pasteltinten helemaal hot zijn op het moment ging ik voor een lichtblauw lakje, Nouvelle vague van Chanel. Deze is helaas niet meer te koop maar je kan natuurlijk een gelijksoortig lichtblauw lakje als basiskleur gebruiken. In de effect topcoat Godfather of pearl van Catrice zit een lichtblauwe shimmer, deze past mooi bij het Chanel lakje. Hieronder de foto’s:

In de zon glanst hij echt super mooi en draag deze combinatie dan ook al twee dagen met veel plezier op mijn handen. Wat draag jij met dit mooie weer voor nagellak? Liefs en tot de volgende post!

 

4 Reacties to “Nouvelle vague & Godfather of pearl”

  1. Math of Maxime 28 maart 2012 bij 15:23 #

    De combinatie is echt prachtig!

    • cosmeticfanatic 28 maart 2012 bij 16:08 #

      Dankjewel🙂 op de foto’s glanst hij wel iets minder in de zon komt hij nog beter tot zijn recht.

  2. deijsprinses 28 maart 2012 bij 19:18 #

    Ze passen heel erg mooi samen!

  3. Mariel 30 maart 2012 bij 14:42 #

    Heel mooi lakje!

Laat gerust een reactie achter :-)

