Estée Lauder: Illuminating Powder Gelée

26 Mrt

Sorry voor het late artikel van vandaag, ik moest de afgelopen drie dagen werken en had een beetje vooruit gewerkt maar voor vandaag was het me niet gelukt. Maar beter laat dan nooit toch! Vandaag wil ik jullie een van mijn mooiste producten uit mijn make-up verzameling laten zien. Het gaat om de Illuminating powder gelée uit de herfst collectie in de kleur modern mercury. ik was heel blij dat ik deze kon bemachtigen via de parfumerie bij mij in de buurt, ze konden hem nog na bestellen bij de vertegenwoordiger van Estée Lauder voor mij.

20120326-232553.jpg

20120326-232917.jpg

Dit is een multi-purpose product. Je kan hem gebruiken als blush, bronzer, oogschaduw of zelfs mixen met je lipgloss. Dit laatste heb ik nog niet geprobeerd. Het is een poeder en gel ineen. Toch voelt het meer als een poeder als je het product aanraakt, maar dan wel een hele bijzondere. Het is heel zacht en je hebt totaal geen poeder wat loskomt. De glans die over het product zit is ook bijzonder, een rosé lichtbronze kleur.

20120326-232747.jpg

20120326-233034.jpg

Wat een mooi patroon zit erin hè? Bijna te zonde om te gebruiken. Ik vind dit product heel fijn om als blush te gebruiken het geeft echt een hele mooie gezonde zachte gloed aan je gezicht zonder dat je als discobal rondloopt(dat wil niemand haha). Het product blend heel makkelijk met de huid, dus je kan het effect zo intens of subtiel maken als je wil. Wanneer ik hem als blush gebruik dan gebruik ik een kwast en heb ik maar een klein beetje nodig voor oogschaduw heb je wat meer nodig voor een intensere dekking. Op de swatch hieronder kan je goed zien wat ik bedoel.

20120326-233733.jpg

Bovenaan is hij al wat lichter dan onder, hoe meer je vervaagd hoe subtieler het effect, dit is echt mijn ultieme zomer product! Wat is die van jou?

Liefs en tot de volgende post!

2 Reacties to “Estée Lauder: Illuminating Powder Gelée”

  1. amyandnickyblog 27 maart 2012 bij 11:55 #

    Wat is hij prachtig!

  2. Selma 28 maart 2012 bij 10:44 #

    Wow, die is mooi!

Laat gerust een reactie achter :-)

