Nagellak remover holy grail

24 Mrt

Glitter nagellak, ik ben er gek op! Het liefst draag ik keer op keer nagellak met shimmers of glitters. Het enige nadeel van glitters is dat ze er zo moeilijk afgaan en dat ik bij het eraf halen spijt heb als haren op m’n hoofd. Hoe kon ik überhaupt bedenken dat het leuk was om glitter nagellak op te doen?! Toen was daar mijn redder in nood, het nagellak remover potje van Sephora. Ik vond het voor nagellak remover best een prijzige aankoop, 8 euro ging er over de toonbank en ik verwachtte niet dat dit potje echt zoveel beter zou werken dan een watje met remover. Remover is remover toch? Maar alles voor het gemak bij het verwijderen van glitter nagellak dacht ik. Na een aantal weken dit gebruikt te hebben kan ik je vertellen dat dit schattige roze potje zijn beloftes meer dan waar maakt.

Holy grail

Hoe werkt het? Je draait het dekseltje er van af en je ziet binnen in het potje een spons zitten met een rond gaatje in het midden. Hierin doe je vervolgens je vinger en draait het potje rond of je beweegt je vinger heen en weer net wat je zelf prettig vind. Na een paar keer goed heen en weer te zijn gegaan komt je vinger schoon uit het potje. Groot pluspunt van dit wondermiddel is dat het je nagels totaal niet uitdroogt (er zit geen aceton in) en hij maakt ook alle nagelriemen brandschoon. Ik gebruik het product nu ongeveer een maand en af en toe komt er een glittertje mee naar boven aan mijn vinger voor de rest doet hij z’n werk nog uitstekend. Hieronder zie je hoe het potje er van binnen uitziet.

Hierboven het resultaat, schone vingers die klaar zijn voor een nieuwe manicure🙂 Nu heb ik op verschillende blogs gelezen dat er ook een budget variant van Essence te koop is bij het Kruidvat. Vol goede moed ging ik naar het Kruidvat alleen zag ik dat die aceton bevatte en dat is erg agressief voor je nagels en nagelriemen. Die van essence is bedoeld om kunst nageltips te verwijderen, mij lijkt dit niet echt gezond voor je nagels maar als je echt op zoek bent naar een budget variant en je gebruikt het enkel voor je glitter nagellak en je verzorgt je nagels hierna goed dan is dat misschien een budgetoptie.

Hoe verwijder jij je glitter nagellak? Liefs!

 

6 Reacties to “Nagellak remover holy grail”

  1. Lonneke 24 maart 2012 bij 11:22 #

    wat heb je een leuke blog zeg !
    ik volg je vanaf nu via bloglovin.x

  2. Shirley 24 maart 2012 bij 11:56 #

    Hmmm 8 euro is eel een beetje prijzig voor een nagellak remover maarja als het zo goed helpt tegen glitternagellak dan ga ik ‘m vast nog wel inslaan, hehe. Ohja helemaal vergeten te zeggen; ik vind dat je een ontzettend leuke blog hebt en ik volg je nu ook via bloglovin’, hopelijk blijf je nog lang verder bloggen🙂

    • cosmeticfanatic 25 maart 2012 bij 00:16 #

      Ja ik vond het ook prijzig hoor! Maar het werkt wel🙂 wat leuk dat je me volgt ik blijf in ieder geval me best doen om leuke artikelen te plaatsen! Liefs x

  3. Laura 24 maart 2012 bij 12:35 #

    Dit lijkt me een super handige manier!
    ik volg je vanaf nu via bloglovin, volg je me terug? xx

Laat gerust een reactie achter :-)

