MAC Shop & Cook

23 Mrt

Eerder liet ik jullie al mijn Tendertone in hush hush zien uit de shop & cook collectie van Mac, vandaag is het tijd voor de rest van de producten die ik hieruit kocht. Ik ga twee crème blend blushes en twee lipsticks aan jullie laten zien. De verpakkingen uit deze collectie vind ik zo vrolijk, met dit weer krijg je echt zin om deze producten te gebruiken.

Eigenlijk heb ik twee setjes gekocht een lipstick en een blush die bij elkaar passen. De lipstick watch me simmer vond ik erg goed passen bij de blush optimistic orange.

De cremeblend blushes van Mac vind ik erg fijn werken, ze hebben een goede pigmentatie en zijn gemakkelijk met een kwast of je vingers te blenden met je huid. Je pakt de eerste keer vaak te veel, je hebt maar een klein beetje product nodig om een mooi resultaat te krijgen. De Optimistic Orange blush lijkt in het doosje wat fel maar eenmaal met de huid geblend blijft er een mooie zachte peachy kleur over. De blush plakt niet dat voelt prettig op je huid en hij blijft gedurende de dag erg goed zitten. Crème blushes hebben naar mijn idee over het algemeen een betere houdbaarheid dan poeder blushes. De prijs is 20EUR, dit is niet goedkoop maar het wel waard. Je doet hier heel lang mee en het is zuinig in gebruik. De lipstick heeft een romige formule en laat mijn lippen niet droog achter, hij blijft zo’n 3 a 4 uur zitten. Wanneer je tussendoor veel drinkt of eet dan zal je wat eerder moeten bijwerken. De prijs is 18EUR. Watch Me Simmer is een felle peachy kleur met roze ondertoon, de finish is amplified wat betekend dat het een romige structuur heeft met een goede pigmentatie. Hij dekt in een enkel laagje.

Je ziet hier dat de blush erg fel oogt, maar eenmaal geblend blijft er een mooie frisse roze kleur over, je kan de blush zo fel of subtiel aanbrengen als je wilt. De lipstick in Naugthy Saute is een felroze kleur met blauwe ondertoon en hij heeft een cremesheen finish, dat is nog net iets romiger dan amplified. Hij voelt heerlijk aan op je lippen. De houdbaarheid is wel iets minder doordat hij romiger is, na 3 uur moet ik hem meestal bijwerken. Ik kan niet zo goed kiezen welke lipstick mijn favoriet is!

Liefs en tot de volgende post!

5 Reacties to “MAC Shop & Cook”

  1. Joyce 23 maart 2012 bij 16:11 #

    mooie producten!

  2. Shirley 23 maart 2012 bij 20:01 #

    Hmm ik vind deze collectie niet zo.. Ik weet niet het spreekt me gewoon niet echt aan haha maar de watch me simmer lipstick lijkt me dan weer wel heel mooi!

  3. Laura 23 maart 2012 bij 23:33 #

    Echt mooie producten! xx

Laat gerust een reactie achter :-)

