Bakje met dagelijkse make-up

22 Mrt

Elke week ruim ik mijn dagelijkse bakje met make-upjes op. voor mijn make-up collectie heb ik van Ikea houten kastjes met laatjes waar mijn overige producten inzitten die ik niet elke dag gebruik zo kan ik wanneer nodig iets daaruit pakken. Tussendoor belandt er natuurlijk wel is een product in het dagelijkse bakje en die puilt na een tijdje altijd weer uit. Na het opruimen ziet het er als volg uit:

20120322-202041.jpg

Ik heb een handig bakje van Blond Amsterdam waar alles inzit dit staat voor mijn spiegel. Ik heb hier een klein espresso glaasje ingezet voor mijn pencil vormige producten zodat die een beetje bij elkaar blijven en ze gemakkelijk te pakken zijn in de ochtend. Nog zo’n zelfde bakje staat ernaast met mijn gezichtsverzorging producten. Op deze manier zwerven niet alle producten los rond maar blijven ze geordend bij elkaar en het staat ook nog vrolijk. Als jullie hiervan een artikel willen zien laat dit dan achter bij de comments. Hieronder geef ik per foto van een aantal producten een omschrijving.

20120322-202938.jpg

– Foundation: Rimmel wake me up. (review)
– Blush: Sleek in de kleur suede. Mooie subtiele kleur zonder shimmers ideaal voor dagelijks gebruik zeker in combinatie met een highlighter.
– Highlighter: The Balm, Mary-Lou Manizer. (review)

20120322-203745.jpg

– Concealer: Mac Studio Sculpt.
– Lippenbalsem: Mac Tendertone in hush hush.
– Poeder: Mac prep+prime transparant finishing powder (compact)

20120322-204313.jpg

– Oogschaduw: Sleek storm palette. Handig palette met veel kleuren ideaal voor een snelle look.
– Bronzer/Highlighter/Blush: Estée Lauder illuminating powder gelée. Dit is een multi functioneel poeder met een lichtbruine kleur en een subtiele glans te gebruiken voor meerdere doeleinden.
– Lippenstift: Catrice The nuder the better. (review)

20120322-204941.jpg

– Mascara: Dior show in black.
– Eyeliner: Lancôme artliner in black. Al jaren mijn favoriete liquid eyeliner, helaas prijzig.
– Oogpotlood: Mac huidskleurig oogpotlood voor in de waterlijn, vind ik mooier dan wit.
– Wenkbrauwen: Hema wenkbrauwpotlood in bruin.

20120322-205531.jpg

– Oogschaduwbasis: Too Faced shadow insurance.
– Concealer voor onder de ogen: Bourjois healthy mix touche. Ik gebruik liever een oplichtende concealer dan een normale ziet er frisser en minder cakey uit.

Ik gebruik de oogschaduw plus basis en het huidskleurig potloodje niet elke dag maar de rest wel. Hoeveel producten gebruik jij dagelijks? Liefs!

2 Reacties to “Bakje met dagelijkse make-up”

  1. Shirley 23 maart 2012 bij 13:51 #

    Ik vind dit echt van die leuke artikelen om te lezen! Meestal kom je dan wel een product of merk tegen waarbij je denk ‘oeh, dat moet ik maar eens gaan uittesten’. Wat ik graag nog eens wil uitproberen is een blush van Sleek🙂

    • cosmeticfanatic 23 maart 2012 bij 13:53 #

      Ik vind dit zelf ook altijd een leuk artikel, een soort kijkje in iemands toilettas ben altijd nieuwsgierig wat voor producten iemand anders gebruikt! Een blush van Sleek kan ik je zeker aanraden, rosé gold is erg mooi!

Laat gerust een reactie achter :-)

