Catrice: feMALE

21 Mrt

Deze week zijn er veel nieuwe limited editions uitgekomen, ook Catrice heeft een nieuwe collectie in de schappen liggen genaamd feMALE. De producten spraken me niet echt aan, matte nagellak is niet echt mijn ding en de lippenbalsems vond ik ook niet echt speciaal. De oogschaduw duochalks vind ik daarentegen super! De pigmentatie is van alle zes de kleuren heel goed, ik heb maar twee kleurtjes meegenomen omdat dit echt kleuren zijn die ik draag en ik vind het zonde om iets te kopen dat ongebruikt blijft liggen. Kijken jullie mee naar de foto’s?

20120321-124759.jpg

De oogschaduw blokjes zitten in een zilveren kartonnen verpakking. Als je ze eruit haalt dan blijven er twee blokjes in een plastic doosje over. Ze lijken een beetje op de shimmer cubes van The Body Shop.

20120321-140753.jpg

Het duo heet ‘Love Me Gender’. De blokjes hebben een inhoud van elk 3,5 gram wat erg veel is vergeleken met een normale Catrice oogschaduw van 2 gram. Je betaald €2,99 voor een setje van twee, en je krijgt dus in totaal 7 gram.

20120321-141410.jpg

Zoals je hierboven op de swatch foto ziet is de pigmentatie heel goed. Er zit ook een mooi subtiele glans in de oogschaduw. De structuur van deze ‘krijtjes’ is heel prettig, ze voelen zacht en romig aan maar niet zo zacht dat je er een deuk in maakt of dat het heel poederig is. Het enige nadeel aan het product is dat wanneer je de blokjes uit de kartonnen verpakking haalt de blokjes niet echt handig zijn met die losse dekseltjes en ze voelen ook niet heel stevig aan. Maar goed voor deze kwaliteit en prijs mogen we natuurlijk niet teveel klagen🙂. Ik ben erg blij met deze aanwinst!

Ga jij ook iets kopen uit de Catrice feMALE collectie? Liefs!

Laat gerust een reactie achter :-)

