Catrice lipsticks

19 Mrt

Vandaag zoals beloofd een extra artikel. Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt en lange dagen gemaakt gelukkig heb ik de komende dagen meer tijd🙂. Een tijdje geleden toen de vernieuwing van het assortiment van Catrice in de schappen lag had ik twee nieuwe kleurtjes lipsticks meegenomen. Ik heb gekozen voor twee neutrale alledaagse kleuren, dit soort tinten draag ik het meest en kan ze ook lekker snel bijwerken gedurende de dag. Bovendien past het bij elke make-up look of outfit. Ze zaten dan ook non stop in mijn handtas de afgelopen weken! Kijken jullie mee?

20120319-225335.jpg

De linker lipstick in de zwarte hoogglans chique huls heet: ‘The nuder the better’ dat is nummer 190 uit de ultimate colour lijn. De rechter in de zilveren huls heet: ‘Get the nudes paper!’, nummer 200 uit de ultimate shine lijn. De verpakking van Catrice lipsticks vind ik erg mooi en van goede kwaliteit. De huls voelt stevig en de lipstick klikt fijn open en dicht.

20120319-225804.jpg

Dan nu de swatches:

20120319-225844.jpg

In eerste instantie lijken ze een beetje op elkaar als je naar de lipstick kijkt maar aan de swatch zie je al snel dat ‘the nuder the better’ wat matter is dan de ander maar op je lippen heeft deze zeker een mooie subtiele glans. De kleur is niet echt nude te noemen zoals je nude hebt na het gebruiken van lip erase of een product in die categorie. Ik zou het meer omschrijven als je eigen lipkleur maar dan net even wat beter en voller! Ik ben echt weg van deze fijne neutrale kleur! De structuur is lekker romig en droogt mijn lippen niet uit, wel gebruik ik zelf graag een neutrale kleur lippenbalsem over mijn lipstick voor wat meer glans en verzorging. De pigmentatie van de lipstick vind ik erg goed en de houdbaarheid ook, deze is twee à die uur maar na een maaltijd moet ik wel even bijstiften. Voor een prijs van €3,99 vind ik dit geen probleem!

De tweede kleur is meer roze van ondertoon en heeft ook meer glans, deze is ook wat minder gepigmenteerd maar dit hebben alle kleurtjes uit de ultimate shine lijn. Als je de kleur wat meer opbouwt dan wordt hij feller dus je kan er alle kanten mee op. Ik kan je zeker aanraden om eens bij de lipsticks van Catrice te kijken of er een leuke kleur voor jou bijzit.

Liefs en tot de volgende post!

2 Reacties to “Catrice lipsticks”

  1. Deborah 20 maart 2012 bij 11:52 #

    Mooie kleurtjes!🙂

Laat gerust een reactie achter :-)

