Catrice: Million Styles effect top coats

16 Mrt

Sinds deze week heeft de nieuwe limited edition van Catrice de schappen bereikt. Het gaat om de Million Styles effect top coats. Het zijn geen basis kleuren maar een topcoat die een speciaal effect geeft over een kleur die je draagt op je nagels. Ik had zes lakjes op het oog en kon ze gelukkig nog allemaal bemachtigen, het schap was al flink geplunderd vermoedelijk door de actie twee lakjes voor 4 EUR. Zijn jullie ook zo benieuwd naar de effecten van de lakjes. Ik heb ze nog niet uitgebreid geprobeerd op verschillende basis kleuren maar heb al wel een eerste impressie ervan en daar heb ik foto’s van gemaakt. Hier komen ze:

Van links naar rechts: Million dollar baby, Miss money penny, Godfather of pearl. Van Miss money penny heb ik nog een extra foto bijgevoegd over een gele nagellak van essence (be my sunshine). Miss money penny is nu al mijn favoriet die gouden champagne shimmer vind ik echt prachtig.

;
Ik heb elke keer geswachted op een rode nagellak. Je kan natuurlijk verschillende kleurtjes als ondergrond gebruiken net wat je een mooie combinatie vind. Ik ga zeker nog met wat kleurtjes en effect coats spelen.

;

;

;

;

De laatste drie van links naar rechts: Holo que tal?, Have an ice day en Return of space cowboys.

;

;

;

De laatste valt me een beetje tegen ik weet niet zo goed wat ik hier mee kan. Misschien moet ik hem meer over een paarse of blauwe kleur aanbrengen ik denk dat het effect dan mooier uitkomt. Zodra ik een leuke combinatie heb gevonden dan komt er natuurlijk een artikel over.

Ga jij ook de effect top coats bemachtigen?

Liefs.

4 Reacties to “Catrice: Million Styles effect top coats”

  1. Lisa 18 maart 2012 bij 14:12 #

    wauw, thanks voor het swatchen😉
    ik vind vooral Holo que tal? ,Return of space cowboys , Godfather of pearl en have a ice day het mooiste
    ik moet ook maar weer eens snel langs kruitvat gaan (:

    • cosmeticfanatic 18 maart 2012 bij 14:26 #

      Geen dank, hopelijk kun je nog wat van deze leuke lakjes kopen bij het kruidvat. Nog een fijn weekend🙂

  2. Daphne 18 maart 2012 bij 14:35 #

    Ik heb er al veel over gehoord en ik vind ze erg mooi! Je hebt ook mooie nagels trouwens.

Laat gerust een reactie achter :-)

