MAC Shop&Cook: Tendertone

15 Mrt

Op zaterdag 3 maart kwam de MAC Shop & Cook collectie uit. De voorgaande collecties van MAC vond ik niet zo interessant maar deze vond ik prachtig. Veel felle kleurtjes en prachtige producten. Ik heb een aantal dingetjes gescoord en daar komen ook nog reviews over. Naast de super schattige kleurrijke verpakkingen las ik op internet veel goeds over de tendertones van MAC. Het zijn lippenbalsems die eruit zien als een gloss maar wel goed hydrateren en ze hebben ook nog eens SPF 12. Ideaal voor in de zomer. Daarnaast is de structuur  die van een zachte gel balsem en totaal niet plakkerig zoals bij een lipgloss. De tendertones waren al een geruime tijd niet meer teruggekomen in collecties dus sinds ik bij MAC shop voor make-up heb ik nog nooit een tendertone gezien of uitgeprobeerd. Bij de counter in de Bijenkorf heb ik ze dan ook allemaal geprobeerd op mijn hand en ik vond Hush Hush de mooiste. Kijken jullie mee naar mijn keuze?

In het potje heeft hij een goud beige kleur met goude shimmer. Echter op je lippen is hij transparant met een gouden shimmer en het uiterlijk van een gloss. Het ‘my own lips but better’ idee.

Je kan de tendertones ook over een lipstick aanbrengen of over een lipstain die je net wat meer glans wil geven, ik vind dit echt geweldig om ze op deze manier te gebruiken. Je hebt toch die mooie lipstick kleur met de glans van een gloss, maar je lippen blijven zacht en gevoed door de tendertone en ze plakken niet. En ook nog een prettige bijkomstigheid is de geur, ze ruiken naar aardbei en kiwi, heerlijk maar zeker niet te overheersend. Ik heb eigenlijk al spijt dat ik niet nog een potje extra heb gekocht. De prijs van deze potjes is echter wel wat aan de hoge kant voor een lipbalsem namelijk 15 EUR.

Liefs en tot de volgende post!

2 Reacties to “MAC Shop&Cook: Tendertone”

  1. Ilona 19 maart 2012 bij 15:13 #

    Ik heb de hot ‘n’ saucy. Ik gebruik nooit geen lipgloss maar de tendertone is gewoon echt fijn.

Laat gerust een reactie achter :-)

