Boots No7: Quick Cover Blemish Stick

15 Mrt

Tijdens het kijken van YouTube filmpjes over beauty producten heb ik al vaker goede dingen gehoord over de Cle de Peau concealer, zelfs Lauren Conrad is er fan van. Aangezien deze concealer nogal lastig tot niet te verkrijgen is in Nederland, en de prijs vind ik (70 USD) veel te hoog. Dit was dus een ‘no go’ voor mij, natuurlijk bleven die lovende reviews wel in mijn achterhoofd rondspoken. Tot ik later in een review (weet niet meer waar ik het gelezen heb) las dat de concealer stick van No7 van Boots gelijkwaardig is aan die van Cle de Peau en stukken goedkoper. Nog niet zo lang geleden is er een webshop van Boots voor Nederland geopend en ik keek gelijk of ik hem daar kon bestellen. En ja hoor! Ik bestelde de kleur 03 in Fair voor 9 EUR. De kleur keuze was niet zo moeilijk want concealer heb ik liever te licht dan te donker, want je kan het met een matchende poeder voor je huidstint altijd corrigeren. Wat zijn mijn bevindingen? Allereerst de foto’s:

Het is een zilverkleurige huls iets groter dan die van een lipstick. De structuur van de concealer is crème achtig en als je het aanbrengt op je huid dan smelt het als het ware gemakkelijk op je huid.

 

De houdbaarheid van de concealer vind ik echt heel goed, hij blijft de gehele dag goed zitten, ik hoef hem niet bij te werken. Hieronder een foto van mijn hand zonder concealer, vervolgens met en als laatste geblend op de huid.

Ik ben erg blij met deze concealer vooral voor puistjes en rode plekjes dekt deze erg goed. Persoonlijk gebruik ik voor onder mijn ogen liever een highlight concealer zoals de Touche Eclait van YSL of die van Bourjois. Je kan deze concealer zeker goed gebruiken voor onder je ogen, no problemo dit wondertje dekt alles🙂

Wat is jouw favoriete concealer?

Tot de volgende post, Liefs.

 

Eén reactie to “Boots No7: Quick Cover Blemish Stick”

  1. Joyce 15 maart 2012 bij 20:14 #

    klinkt goed! ik gebruik nu een hele slechte concealer, moet echt een nieuwe hebben!

Laat gerust een reactie achter :-)

