China Glaze: Sweet Hook

13 Mrt

20120313-145008.jpg

Vandaag wil ik weer een vrolijk lente kleurtje in de spotlights zetten, ditmaal gaat het om ‘Sweet Hook’ uit de Electropop collectie van China Glaze, een zacht lila kleurtje met een crème finish. Toen deze collectie uitkwam heb ik gelijk een aantal kleurtjes besteld, dit is één van m’n favoriete kleurtjes uit de collectie. China Glaze lakken vind ik over het algemeen prettig lakken, het kwastje heeft een goed formaat en hij droogt redelijk snel. Met een goede topcoat, ik gebruik ‘INM out the door’, blijft de lak tot wel 5 dagen chiploos zitten. Door mijn bijbaantje hebben mijn nagels het nogal eens te verduren, en daarom is het extra belangrijk dat mijn gelakte nageltjes mooi blijven. Gechipte nagellak is voor mij een grote ‘no go’!

20120313-144711.jpg

De prijs van deze nagellak is wat mij betreft zeer acceptabel €5,95 per stuk, het is o.a. te koop bij de webshops: www.boozyshop.nl en www.enchantra.eu. De inhoud van een flesje is 14 ml en dat vind ik erg veel voor de prijs en ik denk dan ook niet dat ik dit lakje snel zal opmaken.

20120313-144744.jpg

20120313-144800.jpg

Later vandaag komt er nog een oogschaduw look met het Urban Decay Naked palette online, so stay tuned! Liefs.

2 Reacties to “China Glaze: Sweet Hook”

  1. jessy 13 maart 2012 bij 14:01 #

    wat een mooi lakje (:

Laat gerust een reactie achter :-)

