The Balm: Mary-Lou Manizer highlighter

11 Mrt

20120311-160243.jpg

Vandaag nog een artikel voor jullie met een favoriet product wat ik nog niet zo lang geleden heb ontdekt. Ik was was al tijden opzoek naar een mooie highlighter met een gouden tot champagne achtige gloed die subtiel is maar toch die mooie “healthy glow” op je jukbeenderen tevoorschijn tovert, en zonder discobal effect.

Ik keek op YouTube een filmpje van gossmakeupartist, vul dat in als zoekterm op YouTube en je zal veel filmpjes vinden met goede tips! Hij had het over de highlighter van “The Balm” ik ging gelijk op zoek naar swatches en reviews op het internet, ik was overtuigd en bestelde het product via Ebay voor £15 pond, dat is ongeveer €18 euro.

Op naar de foto’s:
20120311-160315.jpg

Er zit veel in maar liefst 8,5 gram voor een highlighter kan je daar lang mee doen. Daarnaast is het ook een multi functioneel product je kan hem ook aanbrengen op je binnenste ooghoekjes en onder je wenkbrauwen en op je neusbrug. Je zou hem ook als oogschaduw kunnen gebruiken natuurlijk!

20120311-160758.jpg

20120311-160820.jpg

Via de link hieronder zie je de verkoper en het product. Het was netjes verpakt in bubbeltjes plastic en een doosje en ik had het met vier werkdagen binnen, een prima verkoper dus. Ik betaal altijd via paypal bij eBay dat vind ik veilig en prettig werken.
http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190633081185&ssPageName=ADME:L:OC:NL:1123

Ik vind de kleur echt prachtig en gebruik het product dan ook dagelijks op m’n jukbeenderen en als highlighter voor de binnenste hoekjes bij m’n ogen. Ik ben nog nooit zo’n mooie highlighter tegengekomen dit is echt een aanrader hij is niet heel goedkoop maar de prijs is het zeker waard aangezien je er erg lang mee doet.

20120312-091904.jpg

20120312-091916.jpg

Gebruiken jullie ook een highlighter?

Liefs en tot het volgende artikel!

2 Reacties to “The Balm: Mary-Lou Manizer highlighter”

  1. jessy 12 maart 2012 bij 08:38 #

    ziet er mooi uit❤

  2. Joyce 12 maart 2012 bij 10:58 #

    wauw, de pigmentatie is geweldig!

Laat gerust een reactie achter :-)

