Revlon: Tropical Temptation

11 Mrt

Vandaag een artikel over mijn favoriete kleur van afgelopen zomer. Het is vandaag erg zonnig weer en ik kreeg gelijk de lente kriebels om dit vrolijke kleurtje tevoorschijn te toveren en met jullie te delen!

Ik vond dit koraal peachy kleurtje bij de plaatselijke drogist in het kleine winkelcentrum dat bij mij in de buurt zit. Gelukkig verkopen ze daar het merk Revlon, de foundation ervan is trouwens ook zeker het proberen waard (colorstay en de photoready). Deze kleur sprak mij gelijk aan en ging mee naar huis! De kwaliteit is erg goed en blijft dan ook zeker drie tot vijf dagen (met topcoat) chiploos zitten. Het potje is groot en staat lekker stevig en de dop ligt ook fijn in de hand met lakken. Er zit 14,7ml in het flesje en dat is lekker veel! De prijs is wel wat hoger dan van een Catrice lakje (10ml) namelijk €7,99. Overigens vind ik dat het zeker waard.

20120311-152206.jpg

20120311-153455.jpg

Het kwastje is prettig in gebruik en niet te breed waardoor die mooi de nagellak over je nagel verspreidt. En dan nu de swatch op mijn nagels:

20120311-152536.jpg
Hij dekt in twee lagen, en droogt vrij snel.

Welke zomerse kleuren zijn jouw favoriet? Tot de volgende post,

Liefs.

Eén reactie to “Revlon: Tropical Temptation”

  1. Joyce 12 maart 2012 bij 10:59 #

    lekker zomers kleurtje, perfect voor dit weer!

Laat gerust een reactie achter :-)

