Eerste blog, and what is coming up!

14 Nov

Mijn allereerste artikel, EXCITED!

Ik ben deze blog begonnen omdat ik steeds vaker iets wil schrijven over mijn ervaringen met beauty producten. Jullie kunnen dus veel reviews, shoplogjes en looks verwachten. Daarnaast heb ik een grote passie (lees gezonde verslaving) voor nagellak, leuke exemplaren zullen dus zeker aan bod komen.

Komende artikelen die op de planning staan:

  • Dagelijkse producten
  • Nagellak swatches van diverse kleuren en merken
  • Nagel- en hand verzorging routine
  • MAC shop&cook
  • John Friede full repair
  • NYX slide on pencils
  • INGLOT stash
Until the next post,

Liefs.

3 Reacties to “Eerste blog, and what is coming up!”

  1. cosmeticfanatic 8 maart 2012 bij 01:21 #

    Test reactie🙂

  2. nikki 29 maart 2012 bij 14:20 #

    ahah leuke blog heb je! Heb je gefollowed🙂

Laat gerust een reactie achter :-)

