Big City Dazzle & Ski Over All

25 mrt

Laatst liet ik jullie het glitterlakje van NYC – Big City Dazzle met een vluchtige swatch foto zien. Ik had nog niet echt in mijn hoofd welke combinatie ik hiermee wilde maken. Totdat er deze week een nagel scheurde, oh no! De optie die over bleef: kortwieken. Ik heb mijn nagels met enige teleurstelling kort geknipt en geveild. Als ik korte nagels heb dan draag ik graag wat donkere kleuren, dit staat lekker ‘pittig’. Ik ging in mijn nagellak bak opzoek naar een leuk donker kleurtje die toch vrolijk is voor dit lekkere weer. Ik kwam uit op Ski Over All van ANNY. Deze fijne lakjes hebben stiekem al een aardig plekje in mijn collectie veroverd. Ze zijn voor €10,- te koop bij Douglas, met een klantenkaart krijg je 10% korting en betaal je maar €9,-. Je spaart dan gelijk voor punten, als je genoeg punten hebt dan krijg je een waardebon van €5,- thuis gestuurd. Bij elke bon die ik gespaard heb trakteer ik mezelf op een ANNY lakje. Hieronder de foto’s:

Wat een prachtige glans zit erover dit lakje, de keren dat ik dit lakje droeg kreeg ik veel complimenten sommige klanten op mijn werk vroegen zelfs welke nagellak ik op had. Eenmaal beslist dat het dit lakje ging worden bedacht ik me dat de glitterlak Big City Dazzle van NYC hier goed bij zou passen.

Je ziet dat de basis kleur goed overeenkomt. Ik vind het een geslaagde combinatie! Voor het resultaat kijk dan snel verder voor de foto’s:
Nog een close up. Het is zo fijn dat het nu langer licht is buiten, nu kan ik later op de middag nog steeds mooie foto”s maken!
Het is wel even wennen die korte nagels maar gelukkig groeien ze weer aan! Ik gebruik altijd nagelverharder van Herome als basecoat deze maakt mijn nagels sterk en voorkomt verkleuring, en INM out the door als topcoat zodat het 4 a 5 dagen chiploos blijft zitten.
Tot de volgende post, liefs!
6 Reacties to “Big City Dazzle & Ski Over All”

  1. Lotte 25 maart 2012 at 10:13 #

    Leuke combinatie!

  2. aertsave 25 maart 2012 at 10:31 #

    Leuk :) Vind het mooi dat de glitters niet te overdreven zijn xx

  3. Shirley 25 maart 2012 at 10:36 #

    Wauw, super mooie combinatie! Ik vind dat NYC lakje errug mooi hehe

  4. Malou 25 maart 2012 at 12:24 #

    Heel mooi!

  5. Louise (@loulouvt) 26 maart 2012 at 22:51 #

    Wat een toffe combinatie! ♥♥♥

  6. Mandy (@Nailgloss) 6 april 2012 at 16:13 #

    Heel mooi!

Laat gerust een reactie achter :-)

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

